piątek, 2 grudnia 2011

PRAWDZIWE MILCZENIE

Bogini Mądrości




W akcji Światła, które ogarnia całą Ziemię, żaden stały postęp nie może być uczyniony bez pełnego zrozumienia JA JESTEM, a to pełne zrozumienie jest doskonale wytłumaczone przez Niezaspokojony Płomień- Miłość, Mądrość i Moc. Miłość bez mądrości kieruje uwagę ku zewnętrznemu fizycznemu światu. Mądrość bez mocy jest jedynie nieruchomą sadzawką, w której brak akcji; a Moc bez miłości jest jedynie siłą, mocą woli do kontrolowania innych według waszego pragnienia. Bez tych trzech sił zmieszanych w Niezaspokojonym Płomieniu i działających razem w Doskonałej Równowadze zrozumienie JA JESTEM jest niemożliwe, a doskonała równowaga nie może wystąpić. 

Teraz, gdy znowu służę ludności tej Ziemi życzę wam, abyście czuli się wolni do wzywania mnie. Wiele wieków temu znaliście mnie bardzo dobrze pod innym imieniem. W moim ostatnim wcieleniu urodziłam się w wyniku akcji Światła między Moim Ojcem, Potężnym Milczącym Obserwatorem i Moją Matką. Od tego wcielenia zachowałam moje istnienie w jednym ciele wiek po wieku, aż w końcu Wniebowstąpienie zostało przyznane i przeszłam jako całkowicie Czysta i Doskonała Istota.
Poprzez wieki ludzie zwracali się do mnie i prosili o moje działanie, ale- niestety, nie prosili w Miłości, a ja która jestem Pełną Mocą Mądrości nie ruszam do działania dopóki Miłość nie działa, bo to nie byłoby Mądrością. Pokolenie po pokoleniu i wiek po wieku ludzie przetrząsali świat w poszukiwaniu wiedzy, którą nazywali mądrością, ale to nie było mądrością. Nie jest ważne, gdzie się zwrócicie- znajdziecie wiedzę, ale czysta i prosta droga do Mądrości wiedzie poprzez waszą JA JESTEM Obecnością i uczucie Miłości zwolnione dla błogosławieństwa ludzkości na zawsze.
W nowym cyklu stwierdzicie, że jest wiele starych koncepcji, które były waszymi w bezpośredniej przeszłości, z której w miarę jak idziecie do przodu będziecie musieli uwolnić waszą świadomość i rozwiązać w Ogniu Przebaczenia, bo nie będzie mądrością używanie słów "przekleństwo'', "unicestwić '' itp. Słowo "rozwiązać, uchylić ''jest w porządku, ale słowa, w których zawarte jest uczucie, że jedna istota posiada kontrolę nad drugą, nie będą dłużej w użyciu, bo ich (tych słów) promieniowanie nie należy do mądrości i oto dlaczego jestem wśród was. Pełnia Mego Światła i Moc będą jaśniały poprzez umysły i serca każdego i to właśnie moje Światło wejdzie w serce każdej ludzkiej istoty i spowoduje, że to będzie się rozwijało i jaśniało tym samym Światłem do umysłu. Kiedy to się zdarzy człowiek będzie Oświecony.
Moje Światło płynie do fizycznej oktawy swym Potężnym Złotym Promieniem. Jest to- za wyjątkiem mocy Miłości- najwyższa skala wibracji we Wszechświecie, bo Mądrość, prawdziwa Mądrość jest w rzeczywistości Miłością w akcji.
Wkrótce z pozycji Podniosłych Mistrzów będzie możliwym dla nowych dzieci wypuszczonych do fizycznej oktawy, że przyjdą w pełni dorośli w wyniku zmieszania promieni rodziców, a fizyczny kontakt niższej natury będzie nieznany. Taka była działalność, która sprowadziła mnie do istnienia w moim ostatnim wcieleniu, bo ja nigdy nie znałam dzieciństwa, ani nigdy nie wiedziałam jak być dorosłym, bo JA JESTEM tą samą Wieczną Prawdą na wsze czasy. JA JESTEM Potężnym Płomieniem Mądrości który, kiedy wezwany, wybuchnie w miriadach Światła w waszym sercu przenikając komórki mózgu i przynosząc Miłość i Światło całej ludzkości.
Wzywajcie mnie po Oświecenie, które musicie mieć. Częściowe Oświecenie człowieka prowadziło do chytrości, oszukaństwa i intelektualnych schematów każdego rodzaju, ale JA JESTEM pełnym Oświeceniem, które przepędza na zawsze każdą nieuczciwą, nielojalną rzecz i sprowadza pełne zrozumienie Życia, jakie jest zawarte w słowach " JA JESTEM ''.
Nigdy nie bądźcie zmęczeni czynieniem potwierdzeń i zapewniam was, że użycie potwierdzenia jest najbardziej pełną mocy drogą sprowadzenia każdej nieoczekiwanej substancji. Musicie domagać się czegoś zanim będziecie mogli to mieć, a jak możecie się tego domagać, jak możecie to mieć zanim nie wejdziecie i nie uznacie waszej własnej JA JESTEM Obecnością jako Mocy Światła, która działa w was! Błagam was, ukochani studenci Wielkiego Światła Świętego Germana, bądźcie posłuszni temu Wielkiemu Światłu, które porusza waszymi sercami i w miarę jak jesteście posłuszni, będziecie mieli Oświecenie, które zmaże wszelkie niewłaściwe koncepcje z waszego umysłu i pozwoli wam poznać Realność Życia.
Słyszeliście jak Święty German powiedział, że niszczenie jest jedną akcją Prawa i tak rzeczywiście jest i słyszeliście jak również powiedział, że błogosławieństwo było całością Prawa stosowanego i kiedy wznosicie się do zrozumienia, które wam przekazuję, zobaczycie, że pobłogosławić kogoś, nawet jeśli miał on inklinacje do zawiści, to oznacza niszczyć go Miłością z życzliwością, bo zapewniam was, że świat uczuć osoby zawistnej wrzący niszczycielską energią, nie może wytrzymać Światła, jakie jest zwolnione przez kogoś, kto utrzyma łagodną, pełną miłości postawę. Skierujcie waszą uwagę ku JA JESTEM Obecnością. Słuchajcie Głosu tej Obecności i wiedzcie, że w świadomości JA JESTEM wszystko jest wielką Mądrością Światła jaśniejącego poprzez wszystek czas, poprzez całą przestrzeń i przynoszącego ze sobą Szczęście, Doskonałość i zawsze większą Chwałę.
Wielu studentów uważa, że odkąd uczą się o wniebowstąpieniu, nie potrzebują dbać o fizyczne ciało, bo się go pozbędą. Czy mogę was zapewnić, że jest to bardzo poważnie błędna koncepcja, a tak nie jest.
Ciało osoby jest cenne; jest najpiękniejszym, najwspanialszym dziełem Życia. Jest to rzeczywiście Świątynia Najwyższego Żyjącego Boga i zawsze powinno (ono) być odziane, czyste i chronione i błogosławione jako takie. Pomijać je uważając, że wcześniej czy później pozbędziecie się go jest całkowicie błędnym przedstawieniem w każdy sposób, błędną koncepcją, która przyniesie ogromnie okropne wyniki, jeśli będzie się przy tym obstawało. Zapewniam was, że celem jednostki nie jest pozbycie się ciała, tak się robi kiedy w nim się jest, ale nie musi się, bo można zabrać spełnienie samego siebie ze sobą, gdy się odchodzi.
Stosujcie Ogień Wybaczenia, ale również nie zapominajcie o mydle ani o wodzie! Stosujcie JA JESTEM Obecnością, aby uczynić wasze ciało symetrycznym i pięknym, ale nie traktujcie go źle albo nie odmawiajcie mu właściwego ćwiczenia, właściwej ilości powietrza, właściwego przewietrzenia. Jeśli będziecie to robili jest pewnym, że zrujnujecie waszą świątynię. Musicie pamiętać o oczyszczaniu waszego świata emocjonalnego, świata mentalnego i waszego świata fizycznego tak, aby te trzy ciała miały wibracje w doskonałej harmonii jako jedno- tworzenie Równowagi poprzez stosowanie Boskiej Mądrości.
Ukochani, we wszystkim co robicie, będziecie wyrażali największą mądrość, jeśli zachowacie milczenie we wszystkich sprawach. Pamiętajcie, że Złoty Płomień Mądrości, który jest przedstawiony jako środkowy pióropusz w Niezasilanym Płomieniu nie przechyla się ani w lewo, ani w prawo, ale kieruje się zawsze ku Bogu, ku waszej własnej JA JESTEM Obecnością. Więc to zawsze mądrość zwraca się najpierw ku waszej Obecności. Mądrość jest tą rzeczą potrzebną dziś bardziej niż cokolwiek innego w ludzkich sprawach. Rozumiem, oczywiście, prawdziwą Mądrość, a nie jedynie wiedzę czy nagromadzenie informacji o wydarzeniach z zewnętrznego punktu widzenia- ale raczej Boską Moc Przewodnią Światła, jakie płynie do umysłu, aby go oświecić, aby go skierować na szczyty i prowadzić naprzód do Zwycięstwa po Zwycięstwie Światła.
Powiedziałam, że nie należy do Mądrości używanie słów: "przekleństwo'' czy "unicestwić'', bo stosując te wyrażenia dostrajacie się do tej działalności, jaką wy sami pragniecie i ustanawiacie, a która nie istnieje.  
Więc, jeśli pozwalacie tej działalności wejść w wasze wyrażanie, w waszą własną świadomość, czynicie się częścią tej właśnie rzeczy, jaką staracie się ze wszystkich sił pozbyć. Zobaczycie sami, że jakkolwiek nie jest mądrym używanie tych wyrażeń, ani nawet w waszym sercu życzenie zniszczenia żadnej osobie, jednak należy zdecydowanie do Mądrości, abyście podjęli silną i zdeterminowaną postawę odnośnie tych rzeczy, o których wiecie, że są poprawne.
Jest niezmiernie koniecznym, aby studenci Światła nauczyli się stać mocno i bez odchyłów w Świetle w doskonałej ciszy. Pamiętajcie, Płomień Mądrości kieruje się ku górze i jest zawsze idealnie cichy. Tak wiele razy osoby będą miały wewnętrzne pragnienie wypełnienia jakiejś określonej rzeczy. Będą wzywali swą Obecność, ale ich własne silne pragnienia spełnienia danej działalności oślepi ich lub stępi ich- jak to bywało- na odpowiedź z ich Obecności, także ostrzeżenie Obecności, aby nie ruszać do przodu może być źle odebrane jako określone przynaglenie do roszenia do przodu, a ten sam osobnik w swym entuzjazmie mógłby ruszyć do spełnienia swego pragnienia myląc swój własny dreszczyk w osobistym spełnieniu ze zwolnieniem Światła z jego Bożego Ja.
Wiedzcie zawsze, że wasza JA JESTEM Obecnością nie popełnia błędów, jedynie ludzkie to robi. Oto dlaczego jest dla was tak ważnym nauczyć się wzywać JA JESTEM Obecnością w każdej chwili, a następnie odłożyć każde ludzkie uczucie, aby informacja, ponaglanie od waszej Obecności mogło dotrzeć bez ludzkiej oceny. Jeśli naprawdę nauczycie się złożyć waszą wiarę, wasze zaufanie w waszym własnym Bożym Ja, wtedy bardzo szybko odkryjecie, że nie możecie iść w złym kierunku ani tego nie będziecie czynili. Ale jeżeli będziecie nalegali na złożenie waszego zaufania w sprawach zewnętrznego świata, wasze zaufanie będzie niewłaściwie złożone w każdym przypadku, jako że nie ma rzeczy w zewnętrznym świecie jaka by miała jakąkolwiek trwałą wartość. Te rzeczy o prawdziwej wartości pochodzą zawsze z Wewnątrz. Są one tak zwanymi nieuchwytnymi cechami ludzkości, jakościami Podniosłych Mistrzów zwolnionymi do fizycznego użytku, jakie są stałymi kamieniami węgielnymi rasy, a bez których cywilizacja nie mogłaby być. W utrzymaniu tych jakości jest koniecznym, abyście obstawali przy jakościach z całą energią. Kiedy dostrzeżecie brata czy siostrę bliskich popełnienia błędu, jest waszym przywilejem wezwać ich Obecność, aby ten błąd nie został dopuszczony. Jednakże, nigdy nie jest mądrym dopuścić, aby ten drugi wiedział, że uczyniliście takie wezwanie.
Moi błogosławieni, zapewniam was, że być może najważniejszym pojedynczym krokiem na waszej drodze jest nauczenie się milczenia. Musicie panować nad swoim językiem, bo to właśnie za te rzeczy, które spływają z waszego języka, gdy jest niekontrolowany płacicie najwięcej. Nauczcie się nie zwracania uwagi na widoczny pozór. Uciszcie wasze zewnętrzne ja i idźcie do przodu z ufnością w rękach Boga. Zaakceptujcie waszą jedność z Boskością i pozwólcie, aby Boska Mądrość JA JESTEM wypełniła wasz umysł, waszą istotę jej własną Substancją Złotego Światła.
Musicie nauczyć się milczeć. Musicie nauczyć się nie dyskutować o prawach z tymi, o których wiecie, że nie wierzą. Zamiast tego musicie nauczyć się stosowania Prawa, jakie znacie, a które uczyni was panami sytuacji i sprawi możliwym dla innych, że będą pragnęli stać się takimi jak wy.
Radość jest potężnym motorem i ze Szczęściem w akcji wszystkie rzeczy są możliwe. Zdając sobie sprawę, a jestem pewna, że tak jest, Szczęście jest najwyższą skalą akcji wibracyjnej we wszechświecie, jeśli to jest tą pewną formą, jaka pochodzi z czystej Miłości. Szybko zobaczycie, że kiedy Szczęście jest w akcji wszystkie rzeczy są możliwe, a wy jesteście w jedności z całym Bogiem albo z całym Dobrem, jakie jest w akcji gdziekolwiek we wszechświecie.
Odkąd świadomość jest uniwersalną jakością wypełniającą całą przestrzeń i odkąd samoświadome jednostki są punktami ogniskowymi tej samej świadomości przyciągniętej do fizycznej manifestacji, wówczas będziecie mogli spostrzec, że najwyższe i najniższe, całość lub w części są nadal jednym, bo wszystko jest świadomością. Skoro to jest prawdą, czyż nie należy do Mądrości pozostawać w najwyższym stanie świadomości, gdzie wszystkie rzeczy mogą być spełnione?
Błagam was, nie pozwalajcie sobie na niezadowolenie nawet przez krótką chwilę. Jest bardzo prostą sprawą, gdy jesteście zmęczeni albo gdy nie wszystko idzie zgodnie z waszym planem pozwolić, aby uczucia umykały spod waszej kontroli, a te uczucia mają skłonność do powodowania, że będziecie zwalniali energię o złej jakości albo spowodują, że będziecie zwalniali myśli i słowa do akcji, które zdecydowanie tworzą i pozostają w akcji, do wykonania jakiejś destrukcyjnej pracy, dopóki Ogień Przebaczenia nie zostanie użyty w całej swej mocy. Zapewniam was, ukochani, nie ma nic bardziej ważnego niż uczenie się ciszy nie tylko w wypowiadaniu słów ale również myśli i uczuć, bo kiedy nauczycie się wyciszyć w każdy sposób, wtedy jesteście prawdziwie gotowi iść do przodu.
Ludzkość w swej działalności na przestrzeni wieków- z ludzkiego punktu widzenia- rozmyślnie ustawiła się bokiem do Boga, Jednej Wielkiej JA JESTEM Obecnością i rozmyślnie uruchomiła prawo do działania, dlatego to uwaga się skierowała na zewnętrzne rzeczy zamiast na Źródło wszelkiego Dobra. Zobaczycie, że świadomość musi się odwrócić, a boskości wewnątrz każdego musi być dana szansa wybuchnięcia niczym Potężny Płomień Światła. Więc czyż nie widzicie, że zanim ten zwrot wstecz będzie mógł być zrobiony, jest sprawą zasadniczą, aby dążenie w niewłaściwym kierunku zostało zatrzymane, zanim postęp we właściwym kierunku będzie mógł być rozpoczęty. W momencie zatrzymania jest zawarte duże niebezpieczeństwo, bo wtedy wszystkie sprawy wychodzą na powierzchnię, ale jeśli istota na Świadomej Drodze będzie zawsze miała uwagę zwróconą do Obecności i do nas, którzy w pokorny sposób wspieramy ludzkość, wtedy szybko zobaczycie, że mimo że wszystkie niszczycielskie sprawy we wszechświecie wychodzą na powierzchnię, wy nie musicie być nimi dotknięci; natomiast w ciszy zbierzcie siły, które pomogą wam odwrócić się i zbadać ponownie wasze uczynki, wracając do waszego własnego Wielkiego Źródła Życia Nieskończoności Kosmicznej Świadomości, jaka jest zawarta w bardzo prostym, a całkowicie wystarczającym stwierdzeniu "JA JESTEM ''.
Mówiąc o Mądrości zapewniam was, że jeden z najwyższych biegów akcji dziś dla każdego jest wielkie zwolnienie Miłości i Lojalności do swego kraju. " Kocham cię Polsko i tęsknię za tym dniem, kiedy będziesz uczyniona wolną od więzów, a Boskie Dziedzictwo samego Kosmicznego Światła będzie twoim ''. Dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz