poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Schemat Waszego Boskiego Ja

Lanello 
 


Są 3 postacie przedstawione na obrazie, do których 
będziemy się odwoływali jako do górnej figury, środkowej figury i dolnej figury. 

Górna figura, to Jestem Obecnością, JESTEM KTÓRY JESTEM. Bóg zindywidualizowany dla każdego syna i córki płomienia.  Boska Monada składa się z JESTEM Obecnością otoczoną (pierścieniami koloru światła), która obejmuje ciało przyczynowe (casual body). Jest to ciało Pierwszej Przyczyny, jakie zawiera w sobie ludzki "skarb złożony w niebie" - doskonałe prace, doskonałe myśli i uczucia, doskonałe słowa - energie, które wstąpiły z planu akcji w czasie i przestrzeni jako wynik ludzkiego, właściwego ćwiczenia wolnej woli i właściwej kwalifikacji strumienia życia, jaki pochodzi z serca Obecności i schodzi do poziomu Ja CHRYSTUSA (christ self). 

Środkowa postać na obrazie jest mediatorem między 
Bogiem, a człowiekiem zwanym Ja Chrystusa (christ self) lub świadomością Chrystusa. Odnosi się również do niego jako do Wyższego Ciała Mentalnego (higher mental body). 

Ja Chrystusa (christ self) osłania niższe ja, które składa się z duszy ewoluującej poprzez 4
poziomy Materii w czterech niższych ciałach odpowiadających poziomom ziemi, powietrza, 
ognia i wody, tj.w ciele eterycznym, ciele mentalnym, ciele emocjonalnym i ciele fizycznym.

Trzy figury obrazu odpowiadają Trójcy Ojca (górna postać) Syna (środkowa postać) i 

Ducha Świętego (dolna postać), którym ewoluująca dusza zamierza stać się, a dla którego
ciało jest świątynią . 



Dolna figura jest nietrwałym aspektem bytu, który staje się trwały poprzez rytuał
wniebowstąpienia . Wniebowstąpienie jest procesem w trakcie którego 
dolna figura - zrównoważywszy swą karmę i spełniwszy boski plan - łączy się najpierw ze świadomością Chrystusa, a następnie z żywą obecnością 

JESTEM, KTÓRY JESTEM . 
Gdy tylko wniebowstąpienie (asension) ma miejsce, dusza, zniszczalny aspekt bytu,
staje się niezniszczalnym, stałym atomem w ciele Boga.
Obraz twego Boskiego Ja (your divine self) jest więc diagramem ciebie - 
przeszłego, teraźniejszego i przyszłego .


Dolna postać przedstawia ludzkość ewoluującą na poziomie Materii. 

Oto jak powinieneś widzieć samego siebie stojącego w fioletowym płomieniuktóry wywołujesz w imię Jestem Obecnością i w imię Chrystusa, celem oczyszczenia swych 4 dolnych ciał w przygotowaniu do rytuału alchemicznego związku - złączenia twej duszy z Duchem , Jestem Obecnością w odpowiedzi na twe wezwania/prośbę (call). 
Jest to pole ognistej ochrony podtrzymywane w Duchu i w Materii dla przypieczętowania 
tożsamości zwyciężającego . 
Potrójny płomień w sercu jest iskrą życia kierowaną od Jestem Obecnością poprzez Ja CHRYSTUSA (christ self) i zakotwiczoną na poziomie eterycznym w czakrze serca dla ewolucji duszy w Materii. Również zwany płomieniem Chrystusa potrójny płomień jest iskrą ludzkiej boskości (divinity), potencjałem jego Bóstwa (Godhood).

Kryształowy sznur jest strumieniem światła, które schodzi z serca Jestem Obecnością

poprzez Ja Chrystusa (christ self), następnie do 4 dolnych ciał, aby podtrzymać duszy pojazdy ekspresji w czasie i przestrzeni. To poprzez ten sznur energia Obecności płynie, wchodząc w istotę człowieka poprzez czubek głowy i dostarczając energię dla pulsacji potrójnego płomienia i fizycznego bicia serca. Kiedy runda inkarnacji duszy w formie Materii jest spełniona, JESTEM Obecnością wycofuje kryształowy sznur, potrójny płomień powraca 
do poziomu Chrystusa, a energie 4 niższych ciał wracają do im odpowiednich poziomów.

Gołębica Ducha Świętego schodząca z serca Ojca jest pokazana powyżej głowy 
Chrystusa. Kiedy indywidualny człowiek, jako dolna postać, staje się świadomością Chrystusa, tak jak to zrobił Chrystus, zejście Ducha Świętego ma miejsce, a słowa Ojca, JESTEM Obecnością, są wypowiedziane; "To jest syn mój umiłowany, którego sobie upodobałem." (Św.Mat 3) 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz