wtorek, 4 października 2011

BOSKA MIŁOŚĆ


    
Miłość jest uczuciem w moim sercu.
Każdego dnia rozpoczynam nowe z miłością w sercu.
Nie oczekuję już na uznanie rodziców, nauczycieli czy innych, zdaję sobie sprawę, że jestem najlepszym dla siebie nauczycielem.
Kiedy widzę wysiłki i walkę moich braci i sióstr próbujących sprawić, aby wszystko w życiu grało, mówi mi to, żeby przestać próbować i pozwolić życiu działać .
Moje życie nie jest już kontrolowane przez ideały i cele społeczeństwa.
Jestem wewnętrznie prowadzony; to co jest we mnie wrodzone naraz zaczyna się rozwijać.
Już dłużej nie neguję swej wewnętrznej wiedzy rozumiejąc, że jedyne właściwe wartościowanie jest we mnie samym.
Miłość jest uczuciem w moim sercu.
Z tym uczuciem w sercu dotykam najgłębszych części mej istoty, a gdy to robię budzi się, by złączyć mnie ze wszystkim, z czym jestem w kontakcie.
Kocham brzydkiego, pięknego, biednego, bogatego i łagodnego...
Od tej chwili zbliżam się do każdego , kogo spotykam w jedyny tylko sposób: w ciszy, a do siebie samego mówię: "kocham cię".
I gdy jest to spełnione, niesie się przez cały świat i wszyscy są odrodzeni . 
Bo to jest największą tajemnicą szczęścia; jedynie niewidzialna siła miłości może otworzyć serca wszystkich ludzi.
Stosuję miłość jako moje najefektywniejsze narzędzie przynosząc innym i sobie szczęście.
Widzę życie z nowej perspektywy, widzę wszystkich na właściwym miejscu, na tym miejscu, które jest doskonałe dla ich rozwoju.
Ponieważ uznaję iskrę boskości w sobie samym, uznaję boskość we wszystkim.
Miłość jest uczuciem w moim sercu.

Zdaję sobie sprawę, że wszystko zaczyna się ode mnie bo to, co widzę poza sobą wychodziło ze mnie.
Kiedy doświadczam złość lub nienawiść znam swój brak miłości i zrozumienia.
Kiedy widzę biedę, zdaję sobie sprawę z braków we mnie samym.
Kiedy doświadczam smutek, znam własne nieszczęście.
Ponieważ zaczynam nowe z tym uczuciem miłości w sercu, kiedy widzę nienawiść, teraz wyobrażam sobie miłość,
pomagając im w przezwyciężeniu ich własnego braku miłości i zrozumienia .
Kiedy widzę biedę, wyobrażam sobie bogactwo, pomagając w ten sposób w stworzeniu obfitości dla wszystkich.
Kiedy widzę mych braci i siostry w złości i wrogości lub idących na wojnę, wyobrażam sobie doskonały pokój
pomagając w ten sposób w krystalizowaniu się pokoju na świecie.
Kiedy widzę chorobę, wyobrażam sobie doskonałe zdrowie,
pomagając im w odzyskaniu ich własnej doskonałości.
Kiedy widzę smutek, wyobrażam sobie radość, dopomagając w ten sposób wszystkim
w poznaniu ich własnej, prawdziwej boskości .
Miłość jest uczuciem w moim sercu.
Już dłużej nie znam tylko swej własnej tożsamości.
Uczucie separacji maleje z dnia na dzień, aż zobaczę wszystkich jako całość i wiem,
że zawsze byłem częścią tego wszystkiego co jest.
Gdy to uczucie rośnie wiem, że każdy mężczyzna, kobieta i istota Ziemi
jest częścią mego własnego, prawdziwego ja;
że każda roślina i każde drzewo jest częścią mnie;
że każda planeta, gwiazda, galaktyka jest częścią tego,
czym wszyscy jesteśmy .


***

Och, Boże!
Cóż za cud!
po stworzeniu tych wszystkich ludzkich istot
wszedłeś w nich,
aby tym żyć .
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz