środa, 29 czerwca 2011

PROMIENIE ŚWIATŁA

St. Germain

Czy mogę zasugerować , że jeśli potrzebujecie więcej wiedzy o Promieniach Światła , ta wiedza będzie przychodziła w taki sposób jak więcej wiedzy przychodzi do muzyka . Muzyk , który pragnie więcej wiedzy w muzyce więcej ćwiczy . Jeśli zastosujecie instrukcje , jakie były podane , a o jakich już wam wspominałem pamiętajcie , że promień światła , który operuje w świecie fizycznym , zawsze operuje jako wynik myśli , uczucia lub mówionego słowa , myśli będącej działalnością uwagi
Oczywiście . A jednak w oktawach Światła , w oktawie JA JESTEM Obecnością , ludzkie uczucie nie posiada działanie Promienia Światła . Promień Światła może zadziałać natychmiast na twoje wezwanie . Innymi słowy to tak samo , jak gdyby były dwie akcje prawa , ale w rzeczywistości jest tylko jedna . Jeśli wzywasz JA JESTEM Obecnością do akcji zrobienia dla ciebie jakiejś specyficznej rzeczy , Obecność zwalnia Światło konieczne do spełnienia tej specyficznej rzeczy . Nie czujesz tego , dopóki nie wejdzie ono w świat fizyczny , ale ty nadal nie czujesz tego w świecie fizycznym dopóki nie zaakceptujesz , że pochodzi ono od Obecności . A wtedy , gdy to działa w fizycznym świecie , twoja własna myśl lub uczucie , twoje własne pragnienie pobłogosławienia
albo posiadania tego , co jest dla ciebie doskonałe , ubierze ten czysty Promień Światła w czystą energię z serca twojej własnej Obecności z jakością jaką ona je wytworzy . To w ten sposób przyśpieszenie ma miejsce w świecie fizycznym , a jednak chciałbym was ostrzec , że kiedy zbliżacie się do mocy natychmiastowego przyśpieszenia , jest nadal słusznym kontynuowanie używania fizycznych przedmiotów w świecie fizycznym przez fizyczne środki . Musicie spełnić prawo życia będąc zrównoważonymi , zdrowymi i wrażliwymi we wszystkim . Wy wszyscy moglibyście usiąść nieruchomo , koncentrować się na przesunięciu krzesła.
I bez wątpienia moglibyście to zrobić , ale jaki to dałoby pożytek , kiedy olbrzymia energia mogłaby być wykorzystana do wezwania o błogosławieństwo dla innych . To potężne pragnienie manifestacji to to co się wdało w Towarzystwie Teozoficznym i dlatego nie powracam więcej w materialnym ciele , bo - co jest pewne jak tylko się zaczyna - u większości jest olbrzymie pragnienie manifestacji , a to pragnienie pociągnie ludzi do świata psychicznego , co jest tak pewne jak to , że jest słońce i gwiazdy . To nie to jest ważne . Najważniejszą sprawą dla własnego postępu każdego jest jego własne pragnienie błogosławieństwa
ludzkości .
Stosując Promienie Światła , jeśli będziecie je zawsze stosowali dla dawania , nigdy wam nie zabraknie żadnej dobrej rzeczy . Wy wszyscy jesteście stałą akcją Promieni Światła . Każda myśl , każde uczucie nawet takie sielankowe , jest promieniem światła , który płynie . Gdybyście mogli widzieć z wewnętrznego punktu widzenia stwierdzilibyście , że jesteście wielkimi błyskającymi sygnałami świetlnymi nieustannie , a kiedy wasza energia jest słaba / niska , Światło jest bardzo przyćmione , a błyski wychodzą jak tępe łuny , a gdy jesteście naładowani wibrująco energią , te błyski płyną jak potężne sygnały Światła . Staraj się widzieć wielki reflektor wychodzący z twego serca , twojej głowy i rąk ogarniający to co przed tobą i wznoszący świadomość wszystkich , z którymi się kontaktujesz .
Niech każdy z was zagłębi się wewnątrz siebie i zwiąże się na nowo z własną JA JESTEM . Stańcie o własnych siłach i powiedzcie : BĘDĘ ! JESTEM ! ZROBIĘ !, a następnie idźcie dokonać tego , co musi być zrobione . Musicie przyjąć pozytywną postawę . Bądźcie oczywiście ostrożni , czy to jest zbalansowane . Być jedynie stanowczym nie oznacza mieć słuszność , ale być stanowczym i mieć słuszność oznacza być Istotą Bożą .
Jeden z pierwszych kroków do Mistrzostwa , to nauczyć się umieszczać każdy szczegół na właściwym miejscu . Tak wiele razy słyszeliście co mówiono , że jest rzeczą konieczną dla was być posłusznym , a z wewnętrznego punktu widzenia posłuszeństwo może być jedynie dane JA JESTEM Obecnością każdego z was . Przy prowadzeniu waszych zewnętrznych spraw jest jednak zawsze koniecznym , aby forma została stworzona , a następnie nią się posługiwano tak , aby doskonałość mogła wyniknąć . Gdyby każda osoba związana z przemysłem próbowała kierować przemysłem , powstałaby faktycznie sytuacja bardzo żałosna .
Oto dlaczego Wielkie Prawo zawsze uczyło ludzi selektywnej , zróżnicowanej siły , gdy ktoś może robić jedną rzecz , a drugi inną w ten sposób pracując razem w harmonii pod kierownictwem mogą jedną rzecz , a drugi inną i w ten sposób pracując razem w harmonii pod kierownictwem mogą urzeczywistnić większe i większe cuda jakich żaden z nich nie mógłby uczynić w pojedynkę. W Stanie Podniosłym działamy zgodnie z tą samą zasadą i rzeczywiście jedynie obniżenie tej zasady do fizycznej oktawy pozwala człowiekowi na odnoszenie sukcesów .
Dlaczego ludzie nie nauczą się panować w imię ich JA JESTEM Obecnością , gdy to jest prostą , pewną drogą do stałego zwycięstwa , jakiego wszyscy się domagają . Czy nie zaakceptujecie naszej Rzeczywistości i Rzeczywistości waszej Wielkiej Obecności ? Och , jakie zwątpienie zostało zwolnione , jaki strach , a jednak cóż to daje ?
To nic przed Wielkim Światłem , które my dzierżymy , jeśli tylko je zaakceptujecie . Nie możemy wam dopomóc dopóki nie zaakceptujecie naszej pomocy . Ofiarowujemy wam ją z całą miłością naszych serc , a nadal błogosławieni obstają przy odwracaniu się , odmawiając pomocy , jaką możemy wam zaoferować . Cóż , to ich sprawa . My nie rozkazujemy , ale ich własny bieg życia zmusi ich .
Tak wiele razy moglibyśmy chronić kogoś czy grupę ludzi , ale jeśli odrzucają nasze wsparcie , nie możemy ich zmusić . Wielkie Kosmiczne Prawo tej planety , tego całego Wszechświata teraz ich zmusi do podjęcia maksymalnych wysiłków , a sprawy zdarzają się z szybkością , jaka 10 lat temu mogłaby się wydawać ponad ludzką wytrzymałość .

Obserwowaliśmy każdą działalność i odkryliśmy wiele rzeczy . Błogosławieni mieszkańcy Ziemi nauczyli się wiele z naszego promieniowania . Może wam się wydać dziwnym , że co takiego może być , ale faktycznie obserwując ludzi w ciągu ostatnich paru lat , wierzcie lub nie , nauczyłem się sam paru rzeczy ! Nigdy nie było takiego czasu na tej planecie , jaki jest teraz . Chaos wydaje się być na porządku dziennym , a jednak jak wam powiedziałem z wewnętrznego punktu widzenia jesteśmy bardzo blisko przygotowani . Wszystko jest bardzo , bardzo bliskie wielkiego rozwinięcia . Czy nie będziecie wy wszyscy pamiętali , że bez względu co się zdarzy , wasza własna Obecność , JA JESTEM , jest ochronną siłą dla was ; i zapewniam was , że będę wspierał osobiście każdego z was w chwili wielkiego kryzysu , jeśli zwrócicie się do mnie z miłością . Jestem nieograniczony w żaden sposób i jeśli jesteście szczerzy i zwrócicie się do mnie w miłości , mogę poruszać góry , aby was ochraniać . Pamiętajcie o tym ! I nie pozwalajcie , aby strach wszedł w wasze światy nawet obserwując wielką rzecz , jaka musi być spełniona . Musicie być radośni i kochający i zwalniać tę radość i miłość . Wtedy ludzkość będzie z wami do spełnienia tego , co musi być zrobione . Bać się rzeczy jaką pragniecie podbić , to dać jej moc . Po prostu idźcie do przodu przepełnieni wielką radością i determinacją i nie tylko wypełnieni tym , ale zwalniający to tak , aby inni mogli to wiedzieć , że tutaj wreszcie jest zabezpieczenie , tutaj wreszcie jest mocna skała , podstawa , na której oni i ich kraj mogą się oprzeć .

Stosując Fioletowy Płomień Przemieniający pamiętajcie , że wy jako istoty ludzkie nie używacie go ., bo istota ludzka nie może stworzyć płomień , ani go kontrolować . JA JESTEM Obecnością jest Płomieniem , jest kontrolerem , twórcą i użytkownikiem ; więc zwracając się z prośbą do Obecności , aby Ogień Wybaczenia przystąpił do akcji , poproście Obecność o podtrzymanie tego przez okres 15 minut i wyobraźcie sobie to jako odbywające się w ciągu 15 minut , ale to nie musi zająć wam 15 minut wyobrażania sobie tego . Nie ma czasu ani przestrzeni . Pomyślcie o tym . Fioletowy Płomień Przemieniający zawsze przystępuje do akcji w najniższym możliwym punkcie , gdzie sharmonizowanie jest potrzebne , a płomień idzie zawsze do góry .

Mając do czynienia z ludźmi wzywajcie zawsze akcję miłości zanim się odezwiecie . To dopomoże w wielu sprawach . Nie jest w ogóle koniecznym , z wyjątkiem wielkich niebezpieczeństw fizycznej natury zwalniać fizyczne uczucie w mowie . Nie jest to konieczne . Zawsze proście waszą JA JESTEM Obecnością , aby było promieniowanie miłości , uczucie radości i szczęścia w waszych słowach . Nie ma niczego tak ważnego co nie mogłoby mieć miejsca , i ile oczywiście nie będzie jakiejś zewnętrznej nagłej potrzeby , której powinno się szybko stawić czoło , ale nawet wtedy możecie natychmiast wezwać waszą Obecność . To zajmuje tak mało czasu , a wówczas będziecie ponaglani do czynienia doskonałej rzeczy . Czujcie ufność waszej Potężnej Obecności , a wtedy ruszajcie do przodu , nieustraszeni w mocy waszej determinacji , w mocy waszego własnego Światła w akcji wspierania bliźniego .

Dlaczego tak jest , że ci błogosławieni , którzy są tak szczerzy wielokrotnie odmawiają zwrócenia się do źródła Światła i Mądrości , ale zamiast tego oglądają się za kanałami . Wezwijcie waszą własną JA JESTEM Obecnością , a jeśli wasze pragnienie jest szczera , a wasze serce prawe , droga będzie otwarta dla każdego . Jeśli droga nie otwiera się dla was tak szybko jak wam się wydaje , że powinna , nie obwiniajcie nikogo innego , popatrzcie wewnątrz siebie . Jest to na pewno Prawo Życia . Kiedy zwalniacie dosyć miłości pozostajecie dość harmonijni , droga będzie otwarta dla dokonania czegokolwiek . Pamiętajcie , że JA JESTEM Obecnością jest Pełną Siłą Wszechświata i jest nieograniczona na swej drodze .

Czy mogę wam to również powiedzieć : wy wszyscy powinniście nauczyć się zacząć mieć większe zaufanie jeden do drugiego i zacząć mieć zaufanie do drugiego poprzez uczenie się bycia samemu godnym tego zaufania . To się odnosi do każdego . Jeśli zdecydowanie będziecie okazywali jeden drugiemu , że wasz świat jest uporządkowany , przygotujecie drogi dla uczucia zaufania i zależności od samego siebie .
Zapamiętajcie , a wydaje mi się , że to będzie korzystnym dla was wszystkich , że jeśli macie skłonności do złoszczenia się czy bycia zdenerwowanym , napiętym , poirytowanym z jakiś powodów czy z czegoś , pomyślcie jak błahą ta sprawa będzie się wam wydawała za 10 lat i wydaje mi się , że wtedy będzie wam znacznie łatwiej uczyć się kontrolowania własnych uczuć . Nie ważne co kto wam robi albo mówi wam o was , nie powinniście być dotknięci ani niepokojeni w żaden sposób .

Miejcie zaufanie do siebie samych i proszę was , nigdy nie niszczcie ufności w drugim . Miłe słowo , wspaniałomyślny uczynek jest wart więcej niż cały krytycyzm na świecie . Czujcie się zawsze w jedności z waszą własną Obecnością i niech miłość płynie z was i błogosławieństwa bez przerwy . A wówczas mogę was chronić w jakiejkolwiek i w każdej działalności . Wiedzcie , że JA JESTEM Obecnością w każdym jest jedyną , Najwyższą Władzą . Czujcie się objęcie ramionami waszej Obecności i pozostańcie tam na zawsze .







ST.GERMAIN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz